İzleyiciler

4 Aralık 2011 Pazar

4. GÜN

SABAH:Yarım kase müsli,200 gram yağsız süt ve 1 portakal
ARA:3 adet kakaolu bisküvi
ÖĞLE:1 havuç,1 salatalık ,yarım demet dereotu,200 gram yağsız yoğurt ve 2 dilim kepek ekmeği
ARA: yarım greyfurt
 Ben greyfurt sevmiyorum hiç  o yüzden yemedim yerine iki üç tane grisini yedim.
AKŞAM:Bir dilim kepek ekmeği,1 domates,1 salatalık ve peynir

         Bugün biraz zorlandım tabii özellikle akşam yemeği konusunda.Evde pişen yemeklerden yiyememek kötü tabii.Neyse azmimden birşey kaybetmeden devam ediyorum.Bakalım sonuç ne olacak?Bu arada bloglarda kilo konusunda postlar başladı.Tek olmadığımı bilmek güzel.İnşallah yaza bomba gibi girmek istiyorum.Beni kilo sorunu olanlar anlar;artık yazın bahaneler üretmek istemiyorum plaja gitmemek için:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder