İzleyiciler

7 Aralık 2011 Çarşamba

VEE 7. GÜN

SABAH:yarım kase cornflakes,1 elma ve süt
ARA:1 muz ,1 kivi ve yoğurt
ÖĞLEN:2 dilim salam ve beyaz peynirli tost
ARA:3 adet kakolu bisküvi
AKŞAM:1 dilim  pizza,1 kase kıvırcık salata
    İlk haftam bitti.İrademle savaşımı kazandım sonunda.Pizzayı  abarttım biraz yanında salata yemedimben de.Ne yapayım!77 kiloydum hafta başı şuan  74,800. Spor sayesinde göbek çevresinde 1 ayda 10 santim incelme olmuş şaşırdım,mutlu oldum,daha da bi hırslandım:)Fakat şöyle birşey var arkadaşlar diyet yapmadan olmuyor.Bu 2 kiloyu da 1 haftada verdim.Yani sadce spor yaparken kilom değişmemişti.Bütün olayın boğaz olduğunu anlamış oldum.
   Şuan yeni diyet listesi peşindeyim.Özellikle akşam yemeği konusunda daha yemek menülü bir diyet listesi istiyorum.Önerilerinizi beklerim.

2 yorum:

  1. waaaw süpermiş bu 3 kilo kadar gitmiş,bende denicem bu diyeti yarın baslıyorum,yüzmeylede desteklicem diye umuyorum tembellik etmezsem :D

    YanıtlaSil
  2. güzel bir diyet gerçekten.Meyve,yoğurt ve süt tüketiyosun bolbol.yoğurtun yağ eritici özelliği var.sütü yarım yağlı,yoğurtu light olanlardan aldım.kolay gelsin:)

    YanıtlaSil