İzleyiciler

23 Aralık 2011 Cuma

DİYET ARAYIŞI

  Uzun zamandır yazamadım.Spor salonuna büyük bir şevkle devam ediyorum.Programım değişti ve ağırlaştı tabii.Çok memnunum.Kendimi hiç olmadığı kadar dinç hissediyorum.Vücudumda da değişim başladı.Aynaya bakınca anlıyor zaten insan.Ayrıca çevremdeki insanlar da söylüyorlar.
       Şuan kilom 73.100.Son diyetimden sonra diyet yapmadım.Sadece yediklerime dikkat ettim.Tabii arada azıttığım zamanlar oldu ama :)O kadar zor verilen kilolar nasıl kolay alınıyor  ya arkadaş!Niye ben de metabolizması süper çalışan insanlardan değilim diye isyan edesim var.Ama yılmak yok,YOLA DEVAM..

3 yorum:

  1. HADİ BAKALIM İZLİYORUM BENDE DOĞUMDAN SONRA ŞUAN 83 KG IM SENİN GİBİ YAPACAĞIMMM ARKANDAYIK YOLA DEVAM

    YanıtlaSil
  2. http://glitterwomen34.blogspot.com/
    BLOGUMA BEKLERİMM

    YanıtlaSil
  3. izleyicinim zaten elifcim.teşekkür ederim yanımda olduğun için.Kilolar kolay alınıyor ama verilmesi zor ...

    YanıtlaSil