İzleyiciler

1 Aralık 2011 Perşembe

İLK GÜN!!

Tatatataaaam bugün diyetimin ilk günü..İnternette araştırdığım diyetlerden en uygununu uyguluyorum arkadaşlar.Enerji diyeti olarak geçiyor.Ben de açlık baş ağrısı ve baygınlık yaptığı için bu diyeti seçtim.İlk günüm gayet iyiyim herhangi bir açlık hissetmiyorum.Bol miktarda meyve tüketiyorum.Ayrıca ben günde 2 saatimi spor salonunda geçiyorum.Aletlerle çalışıyorum.Bayağı yoğun bir programım var.2 haftadır düzenli olarak gittiğim spordan sonra aşırı aç ve yorgun oluyordum ve ne bulsam yiyordum.Diyete başladım bu sebepten.
    Şimdi gelelim ilk günün diyet listesine...
SABAH:İki dilim kepek ekmeği üzerine bir yemek kaşığı reçel,bir parça peynir
  Tabii ben kahvemden vazgeçemem en azından sabahları.Peyniri unutmuşum şimdi gördüm:)
ARA:200 gram yağsız yoğurt içine bir portakal küp küp doğruyoruz.Afiyetle yiyoruz.
ÖĞLE:İki dilim salam,bir domates ve marul yaprağıyla hazırlanmış sandviç
 Gayet doyurucuydu:)
Ara:200 gram yağsız yoğurda bir muz,bir kivi ekliyoruz.
Muz kilo aldırır diye biliyoruz ama bir çok diyete koyuyorlar artık.
AKŞAM:2 tane haşlanmış patates,1 salatalık,1 domates ve maruldan oluşan salata.
Bayıla bayıla yedim.Çok severim patatesi.Doyurucuydu.

2 yorum:

  1. bende diyetteyimmm başarılar :) ne güzel menü reçelli patatesli :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ben de şaştım bu diyete inşallah işe yarar ayrıca normalde bu kadar yemiyorum açıkçası:)

    YanıtlaSil